Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

Σημείο αναφοράς για την δεκαετία του ΄80 η Pub του Νίκου Γούλα

Σημείο αναφοράς για την δεκαετία του ΄80 ήταν η Pub του Νίκου Γούλα για το χωριό μας. 
Eνα μπαρ παλιάς κοπής, από την εποχή που όλοι μας γινόμασταν μια παρέα και ο μπάρμαν γνώριζε απ΄την καλή κι απ΄την ανάποδη τι ήθελε να ακούσει ο καθένας μας. Ένα bar που είχε ότι τραβούσε η ψυχούλα σου και "πλημμύριζε" από ποτό και μουσική. 
Θυμάμαι έναν ζεστό χώρο και μια μεγάλη μπάρα από μασίφ ξύλο με όλα τα απαραίτητα "εργαλεία" πάνω της που δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από τα bar των αστικών κέντρων. 
Γενικά τη δεκαετία του ’80, όσον αφορά στη διασκέδαση, τα πράγματα ήταν πολύ πιο σαφή. 
Ο κόσμος έβγαινε σε συγκεκριμένα μαγαζιά γιατί στα χωριά δεν υπήρχαν πολλές επιλογές. 
Τότε, όταν ξεκινούσες να πας κάπου για ποτό, ήξερες από πριν ποιους θα βρεις εκεί και τι μουσική θα ακούσεις.
Η διακόσμηση από μόνη της υπονοούσε την προσοχή μας στη μουσική. Πίσω απ΄το μπαρ δέσποζε η τεράστια συλλογή από CDς. Μπαίνοντας και ρίχνοντας μια πρώτη ματιά, περίμενες να ακούσεις κάτι άλλο, κάτι πολύ διαφορετικό...είχες αυτή την αίσθηση. Πέρα από το μουσικό κομμάτι, όπου ο Νίκος έθετε πάντα ψηλά, υπήρχε μια κάψα για μουσική που δύσκολα θα άκουγες αλλού. 
Πρέπει να μιλήσω και για τη διακόσμηση. 
Τέτοιο μέρος δεν υπήρχε για τα δεδομένα της εποχής. Το μαγαζί ήταν κουκλί. 
Που να ήξερε κι εκείνος τότε πόσο μπροστά ήταν. 
Εκεί ένιωσα από την πρώτη στιγμή μια απέραντη οικειότητα που δεν σταμάτησα ποτέ να νιώθω μέχρι τη μέρα που έκλεισε. 
Φυσικά έγινε αμέσως το στέκι μου. 
Οι περισσότεροι σχεδόν όλη την μέρα την βγάζαμε εκεί ακούγοντας μουσική, αν και τώρα που το καλοσκέφτομαι έχω την εντύπωση πως δεν σταμάτησε ποτέ να παίζει το ηχοσύστημά του. 
Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά...ένας μουσικός παράδεισος.
Αυτό που σε τράβαγε εκεί σχεδόν κάθε μέρα για ένα καφέ ή ένα ποτό ήταν ότι παρόλο που είχε γίνει στέκι για τους περισσότερους, ποτέ δεν ήξερες πως θα εξελιχθεί η βόλτα σου από εκεί. 
Η κάθε του νύχτα ήταν διαφορετική επειδή ήταν άμεσα συνδεδεμένη με τις επιθυμίες μας.
Για κάποιους από εμάς, του πρώτου "πυρήνα", δεν ήταν απλά ένα στέκι. Οι δεσμοί που αναπτύξαμε τόσο μεταξύ μας όσο και με τον χώρο ήταν αλληλένδετοι. Αισθανόμασταν όλοι ανεξαιρέτως σαν μέρος της ζωής μας....

Νικόλα φίλε μου...άφησες κι εσύ το λιθαράκι σου στον "τοίχο" της ιστορίας του χωριού μας!!!


22 σχόλια:

  1. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ8 Νοεμβρίου 2020 στις 8:48 π.μ.

    Αφησε σημαντικό στίγμα στην ευρύτερη περιοχή. Αν και πέρασα από εκεί λίγες φορές, ακόμα έχω έντονη την εικόνα, γιατί όπως έγραψες ήταν μπροστά από την εποχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουμε πιει τα ποτάκια μας εκεί άπειρες φορές στον Νίκο. Ο ανηψιος μου Θανάσης (πέθανε δυστυχώς πολύ νέος) έφερνε και την κιθάρα του και όλοι γινόμαστε μια παρέα και περνούσαμε όμορφα. Η μουσική του φανταστική. Και μετε πηγαίναμε όταν το άνοιξε ο Κώστας ο ναύτης νομίζω. Ωραίες εποχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήταν ευτυχώς. ...αλλά θα μπορούσε να είναι ακόμη! !Η ζωή αλλά ήθελε!Εμένα εκτός από όλα αυτά μου έχουν μείνει και η ψυχη αυτής της παμπ ο θείος Φανης με την Βαιτσα!!!Τους αγαπώ και πάντα θα τους θυμάμαι!!❤❤❤Αοκνοι αφανεις εργάτες που όταν τα φώτα έκλειναν δουλευαν για να είναι πάντα έτοιμη για την επομένη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαράκι μου, να τα λέμε αυτά, αφανείς ήρωες Ο Φάνης και η Βαϊτσα

      Διαγραφή
    2. Μου λείπουν πολύ όταν έρχομαι στο χωριο και περνάω από το σπίτι τους ����Ίσως η αγάπη τους και τα παιδικά μου χρονια να είναι συνυφασμένα μαζί τους πέρα από την συγγένεια! !Για μένα ήταν οι καλύτεροι και αξιοπρεπεις ανθρωποι !!!

      Διαγραφή
    3. ΦΑΝΗΣ Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΖΑΚ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ

      Διαγραφή
  4. ΜΑΙΡΗ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ8 Νοεμβρίου 2020 στις 10:42 π.μ.

    Ωωωω, ρε συ, από τότε έδειχνε πως θα γινόσουν γόης����!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω τι θυμάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σημείο αναφοράς κ για τη δεκαετία του 90, αγαπητέ Παύλο!!! δεν ήταν τίποτα ίδιο στο χωριό, χωρίς το "Γούλα"... πολλές αναμνήσεις... ακόμη σφίγγεται η καρδιά μου, όταν βρίσκομαι στο χωριό κ περνάω από εκεί❤️❤️❤️ Μπράβο Παύλο, γιατί μέσα από το σημερινό σου αφιέρωμα, έφερες στο μυαλό μου, τόσο όμορφες αναμνήσεις, αγαπημένα μου πρόσωπα, τα μαθητικά χρόνια κ αλλά πολλα!σ ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άρτεμις...κι εμένα σφίγγεται η καρδιά μου για τον λόγο ότι γκρεμίστηκε και το κτήριο!!!

      Διαγραφή
  7. ΑΛΕΚΟΣ ΒΕΛΕΣΙΩΤΗΣ8 Νοεμβρίου 2020 στις 9:32 μ.μ.

    Είχα δώσει στον Νίκο και εγώ κασέτες με μουσική Παύλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω πιει κι εγώ ποτό εκεί στην pub του Νίκου Πάυλο. Πολύ όμορφα χρόνια..Μου άρεζε πολύ η μουσική και το μαγαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ πως δεν το περίμενα Σοφάκι πέρασες κι εσυ απο εδώ; πόσο μικρός είναι ο κόσμος!

      Διαγραφή
  9. Αξέχαστες στιγμές στον Νίκο . Ερχόταν καί ο Καφάσης καί έπινε πορτοκαλάδα με γκρεναντιν . Περνούσαμε τέλεια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ολγέτα μου θυμάμαι ότι η Pub του Γούλα και το καφενείο του Ματσούλα ήταν τα στέκια του όταν ερχόταν στο χωριό!!!καλημέρα

      Διαγραφή
  10. ΝΙΚΟΣ ΒΕΡΓΟΓΙΑΝΝΗΣ9 Νοεμβρίου 2020 στις 8:37 π.μ.

    Πολύ προχωρημένο μαγαζί για επαρχία. Δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από καλά μαγαζιά της Αθήνας και του Πειραιά. Μεγάλη η απουσία του από την Ιτέα. Μέχρι μιά Νικαιώτισσα που βρέθηκε στην Ιτέα μου είπε ότι πήγε στο Γούλα και είπα είναι δυνατόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tο καλύτερο μπαρ του νομού! Αξέχαστες εποχές-αξέχαστα βράδυα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παύλο. By the way η φωτογραφία σου είναι πολύ κινηματογραφική!

      Διαγραφή
  12. Παυλάκο κουκλάκι ζωγραφιστό που να τα ξεχάσουμε αυτά τα υπέροχα βράδια εκεί στην τέλεια παμπ καλα και φανταστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή